Tuesday, March 8, 2011

AlQuds Week



Anda semua dijemput untuk meraikan ALQUDS WEEK. Program ini merupakan anjuran Masjid Sultan Haji Ahmad Shah UIAM dengan kerjasama Volunteer IIUM Mosque (VIM), Journalisme Club, Quranic Youth Club(QYC), KARISMA Daerah Gombak (KDG), Jamiatul Khatimatul Quran (JKQ), dan Maaruf Club. Acara selama empat hari ini bermula dari 8 Mac 2011 sehingga 11 Mac 2011. Pelbagai aktiviti menarik sepanjang minggu telah dirancang. 



Mari bersama-sama kita memeriahkan opening ceremony, menyaksikan wayang pacak, serbu gerai KARISMA dan gerai-gerai lain, menceriakan pameran, iftar dan forum serta qiam bersama-sama. Jangan lupa juga untuk menderma ke tabung palestin nanti. Mari tunjukkan sokongan dan kepedulian kita terhadap isu dan program ini. Ayuh!



4 comments:

  1. Sumbangkan segala kekuatan yang kita ada demi perjuangan sahabat kita di al-Quds, walaupun dengan hanya menganjurkan program kesedaran begini....

    La khauf ba'da al yaum



    p/s: JKQ dan tukar nama jadi Jom Kenal Quran Club....

    ReplyDelete
  2. Mabruk KARISMA atas penganjuran AlQuds week! Semalam ana singgah di UIA dan nampak banner AlQuds week di beberapa tempat2 strategik. Sangat cantik banner tu. Rasanya nak amik je. =)

    ReplyDelete
  3. Komen di atas, ana maksudkan KARISMA UIA. =)

    ReplyDelete
  4. marwan betol ker?
    iqbal..program da hbs..sebat jer..haha

    ReplyDelete